My Diary Vempire//


Huhuhu
Isnin, 20 Jun 2011, ϟ 0 shout(s)

Hello semua...
arini aku kuar teman kwan aku gi jmpa bf dia...kt giant je pon...
huhu...
Kita orang pegi pukul 3 mcm tuu..
bila dah smpai giant...
kitaorang cari la bf dia tuu...
Time tu jgk la kwan aku nk mengelabah nye pon-.-
sumpah nak tergelak kot tgk dia..
tpi kesian jgk au kt dia...
iyela kan first time jumpa....
dah la pakwe dia ddk juah..
kt ipoh...
ok2.. balik kepda cita tdi..
erm smpai mana ehh??*lupa..hihi
haaaa...ok2 kitaorang dah nmpak dia dah..
yg kwn aku ni dah jadi tak tentu arah dibuat nye-.-
*kesian kat pakwe dia..huhu
pakwe dia tu dah nmpak kitaorang..
pastu dia pon kjar la...
yg kwan aku ni pegi tawaf satu giant,korang thu tak???haha
yg aku dan kwan aku pon ikut la dia kan???
smpai kita orang lari-lari cm kanak-kanak raibena thu tak???
sumpah malu gila kot...huhu-.-''
Pengawal yg kje kat kedai emas uhh usha je kitaorang...
hoho..
pas2 dah penat lari-lari..
kitaorang pon rehat la kat medan selera...
berpeluh-peluh kitaorang dibuat nye...
huhu..
lapstu dah jumpa uhh...
dah mcm ok-ok uhh..
pegi la pdang...
lepak-lepak kjp...
lepas tuu dia pon nk blik coz kawan dia uhh dah marah-marah...haha
padan muka...haha
kitaorang anta kwan aku dlu sblm dia nk blik..
lapstu bru antar dia...
dia blh ckp lagi yg dia nk pgi skolah..
gila ke ap??-.-
haha...
ok2..tujela aku nk cita pasal arini... erm klaw aku xthu la mcm mana..
aku rasa lagi teruk dari ni kot...-.-hahahahahahahahaha




new past
Dashboard | +Follow