My Diary Vempire//


Sukan-sukan
Jumaat, 17 Jun 2011, ϟ 0 shout(s)


Ello semua...
korang shat x???
shat k x???
sihat...alhamdulilah :)
Erm
Kt skolah korang mecti dah abis buat sukan kan???
tak macm skolah aku...
ari ahad (19.06.2011) bru nk buat sukan...
pada masa tu jugak...
skolah aku ad buat ceramah untuk ibu bapa..
korang nk thu spe datang??
cuba korang teka...
aku tnggu...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
ok korang lama sgt teka..
smpai aku tertidur di buat nye...hehe
penceramah nya ialah...
dato dr fadzilah kamsah
ok2...korang mecti terkejut kan...
korang mecti ingt skolah aku kaya kan???
haha
mana ad...
skolah aku tak kaya pon...
kerajaan yg bayar kan...
klaw skolah aku,tak mampu la jawap nye...
dah la 10Ribu satu caramah...
tak ke gila nama nye-.-''
haha

ok2...
skrang ni aku nk cerita pasal sukan plk...
huhu
korang mesti ingt aku masuk kan??
tak pon... aku x masuk pape pon...
sejak masuk skolah menegah lagi...
coz aku malas gila2 kot nk lari2 ni-.-
memenat kan...
erm raptai untk pembarisan dah start dah...
sejak ari khamis lagi...
tak blajar lagsung kot...
bosan nk mampos-.-''
Tapi aku kesian tgk kawan aku yg masuk kwad...
coz kulit diorang dah berubah jdi gelap kot...
kesian gila la...
dah la kne berjemur tgh panas plk uhh...
kesian-kesian...
haha

ok la aku out... 
bye2... :)

new past
Dashboard | +Follow