My Diary Vempire//


No Entry...
Sabtu, 2 Julai 2011, ϟ 0 shout(s)

Hello semua...
Korang shat k tak ni?? sehat... alhamdulilah :)
arini ari ahad persamaan 3/7/2011
Erm arini aku nk cite dkit pasal ap ehh..
erm pasal Larian 1 malaysia...
1 Murid 1 Malaysia..
erm korang mcti masuk an...
best la..
huhu
aku tak masuk pon...
bknye aku malas*padahal malas au...hehehe..
tapi yg boleh masuk untuk larian itu hnya 250 orang je kot..
korang mcti pelik an nape la sikit sgt yg boleh msuk...
bknye ap... skolah aku gabung dgn skolah sblah a.k.a SMKLK...
sedih kan...kan??
 Huwmmm... 
yg best ye dpt SIJIL kot..
pastu nama kita msuk dlm BOOK OF RECODS*xtau la btul ke tak ejaan itu..
Best kan??
huwmmm
xpela nk buat mcm mana...
dah lpas dah..
huhu
k la tu jela aku nk cita..
k bye2 :P


new past
Dashboard | +Follow