My Diary Vempire//


Errrrrr!!!
Jumaat, 14 Oktober 2011, ϟ 0 shout(s)

color, cute, fashion, mp3, style

Assalamualaikum..
Errr..
aku balik pada entry ni...
erm smlm a.k.a ari selasa...
masa uhh kat skolah...
time uhh time periksa paper bi kertas 2...
boleh plk sengugut dtg plk..
dah la klau aku dtg sengugut..
boleh smpai muntah2...
pastu dah mcm orang x btul kt dlm klas uhh..
smpai badan aku jadi berpeluh walaupun ddk bawah kerusi..
korang bayangkan...
errrrrrr...
and then aku boleh plk termuntah masa uhhh...
errrr...
geram nye aku-.-
tapi time uhh aku x buat langsung paper uhh..
sbb dah x boleh pikir pape dah weiii...
sumpah gila...-.-
balik plk pada time muntah uhh..
erm pastu aku  pon panggil la kwan aku a.k.a mira yng comel...kihkihkih...
pastu dia pon bgi la thu cikgu a.k.a cikgu amir..
nk bawak aku gi tndas..
pastu boleh la plk cikgu sruh dia ddk...suruh siap kan kertas..
ok..
aku pon tnggu la kan dlm muntah2 mcm uhh...
abis baju aku wehhh...-.-
huhuhuu
pastu aku baring2 dlm keadaan munta2 uhh..
pastu kwan aku lagi satu a.k.a nasyitah yng comel...
bawak aku gi tndas.. nasib baik la dia siap awl...
pastu dah gi tndas... bersih2 baju mcm uhh...
pastu aku sruh nasyitah call mak aku...
nasib baik la dia bwk phn...
klaw x...
tak tau la nak ckp ap....
huwmmm...
sumpah nak mati masa tu wehh-.-

erm ok la tu jela nak cite..
ok bye2..

I LOVE U: MIRA AND SYITAH

new past
Dashboard | +Follow