My Diary Vempire//


Exam!!!
Ahad, 16 Oktober 2011, ϟ 2 shout(s)

bed, book, cute, dress, girl

Assalamualaikum..
erm...
arini aku nk bagi tahu skit yng aku esok periksa akhir tahun...
dah la esok sejarah...
mampos aku-.-
Huwmmm...
periksa akan diadakan selama 100 tahun...
hahaha...
xadla..
korang gila k ap aku periksa 100 tahun...
tak dipenah buat orang..
kihkih...
Huwmmm...
selama 1bulan..
lama kan...
errr....
sumpah vavi btul la -.-

Ermm...
smlm study la sejarah...
sumpah x masuk langsung weiii...
pening ad la...
-.-

Korang ad tips x mcm mana nak bagi masuk dlm otak ni
aku pon dah x tau nk buat mcm mana dah...
erm dlu boleh la...
senang skit...
skarang dah masuk form 4 ni bertambah susah ooooo...
korang sahre2 la skit...

p/s: korang doa kan untuk aku ok...
bye2 :)


new past
Dashboard | +Follow