My Diary Vempire//


Entry yang tak berapa panjang..muahahaha
Khamis, 24 November 2011, ϟ 0 shout(s)

asian, asian girl, beautiful, beauty, city, cute

Assalamualaikum...
Hehehe..
Erm Cuti sekolah dah start dah..
Baru masuk ari ke 7 
Huhuhu..
erm ari isnin aritu aku balik kampung..
ari khamis smlm bru aku balik sini..
erm aku balik kampung sbb ayah sedara aku sakit..
so kita orang melawat la..
smbil tu tidow skali..
muahaha..
Saekarang kan musim durian..
aritu time aku balik..
kat belakang umah aku ad pokok durian..
banyak gila durian*jakon kejap..
hahaha
yang dah gugur ad jgk..
byk la jgk...
huhuhu
erm banyak gila wehh aku makan..
smpai dah x larat nk makan pon 
mandi air terjun..ad jgk..
hahaha
Erm ari rabu aku gi batu 14..
dkt dgn cameron..
korang tahu an??
ok..ok..
Erm jalan dia berpusing2 wehh..
nak termuntah pon ad..
tapi aku tahan..
disebabkan mandi la katakan...
dah smpai..
pastu kemas2..
so apa lagi aku pon terjun la kan..
hahaha
tak sabar2..
air dia sejuk gila wehh-.-
mengigil aku dibuatnye..
muahahaha..
dan air dia deras gila wehh..
smpai kan aku ni x boleh lawan...
iyela.. aku kan kurus..
hehehe..
Ari khamis aku balik k.l
ptng mcm tuuu..

ok tujela 
ok bye2 :)





new past
Dashboard | +Follow