My Diary Vempire//


Yooo!!!
Khamis, 24 November 2011, ϟ 0 shout(s)

blond, blonde, curly, curly hair, girl, hair


Assalamualaikum...
Apa khabar semua?? sihat you alls?? aku sihat je...Bosan kot duduk umah..
huuwmm...mcm ni la aku klau dah cuti skolah..sebok nak gi skolah... klau skolah sebuk nak cuti..hehe
ngada-ngada la kata kan -_- Huwmm... korang cuti skolah ni gi mana?? Ada yang balik kampung,ad yang gi bercuti dalam negara, dan ad jugak yng melancong ke luar negara..same like me la.. insya'allah..dengan izin tuhan :) . Insya'allah akan melancong ke luar negara.. hujung bulan 12 mcm tu.. korang sebuk nak beli barang skolah.. aku baru nak gi melancong... hihihi...Erm patutnye minggu depan 1/12/2011 tapi x jadi... so sad maaaa... orang tu ckap x cukup orang.. sbb gi group.. yang ad pon 8 orang mcm tuu :( .. sedih kan2?? Huwmmmm... nak nages ni.. dah la masa tu musim sejuk..
4 darjah mcm tu.. sejuk kannnn....huhuhu.. nak buat mcm mana.. sbar jela.. erm xpasal-pasal duit seribu aku lesap -_- tension ni... hahahaha...haaa lupa pulak nak gi tahu korang tempat destina nye ilah china :) Best wooo!!! kat situ barang dia murah2.. dan tempat dia cantik :D
Tu jela aku  nak cite kat korang..
Bye2 :)

Korang doakan aku ok..
hope dapat pergi :)



new past
Dashboard | +Follow