My Diary Vempire//


Selamat Malam :)
Khamis, 15 Disember 2011, ϟ 0 shout(s)

beautiful, cutie, fashion, hair, hot


Assalamualaikum :B
hehehehe..
sekarang jam menunjukkan pukul 11.10 pm..
patut nye sekarang ni sya tgk tb..
tapi xad cite yang best..
so saya on9..
selalu nye saya jarang on9 malam,tahun ni jela...
coz mak aku dah mcm program la computer ni..
kalau pukul 10.00 pm je.. mesti je dia ttup..
tu yang aku jarang on9 malam..huhu
kalau nak on9 pon..
kena mintak pass kat mak aku...
kesian kan??
huhuhu..
mak aku kata padan muka..
lepas ni kakak xad la tidow lambat lagi smpai pukul 2-3 pagi..
adoiii-___-
tu yang buat kan aku tension..
huahuahua..

Ok2.. back to topic ok..
kenapa aku buat 'Selamat Malam'
Coz aku pon x tau...
huahuahuahua..
aku bosan dohh-__-
xtahu nak buat ap..
dah tiada idea mahu update..
Oh!! lupa pulak.. lagi dua minggu lagi..
sekolah akan dibuka..
oh noooooo!!
agak menakut kan kot..
Dan akan menduduki SPM..
lagi menakutkan..
ohh shittt!!
-____-
Korang cuti sekolah ni buat ap??
aku ddk umah je..
bosan kot..
Tahun depan insya'allah aku nak gi hatyai..
Sedara aku kata best..
makanan sedap2..
ni yang bertambah suka ni..huhu 
Hope2 dapat la pgi..
amin :)

new past
Dashboard | +Follow