My Diary Vempire//


TimeLine In Facebook!!
Sabtu, 17 Disember 2011, ϟ 0 shout(s)

Hello semua..
sihat ke?? aku pon sihat jgk..
Huhuhu..
Arini aku nak bagi tahu kat korang yang kat facebook 
yang sekarang ni tengah kecoh yang ''MUCK'' akan memproses facebook kita bertukar wajah..
so annoying ok :3
Korang tahu ap itu time line..
Sila lihat dibawah ini

korang dah tgk an2??
So apa pandangan korang??
Xbest kan2??
Ayoyoyo..
Aku pening la..
Lagi satu yang timeline ni.
tak privacy langsung..
aku x suka la..
sebab apa aku x suka..
coz nanti gmbr kita dia akan tunjuk semua nye..
kalau yang lama kita boleh privacy kan gmbr kita..
btul kan..
Lagi satu friend list..
aku x suka..
coz dia x private jugak..
ni lagi la buat aku x suka..
sbelum ni aku private kan friend aku..
Nak je pang Murk ni -______-
sabar jela..
arap2 dia x jadi buat..
dia bubarkan..
Kalau dia tukan kan semua fb jadi timeline..
aku akn delete fb dan akan buat yang baru.
ayoyoyo-____-



new past
Dashboard | +Follow