My Diary Vempire//


Yoooo!!!
Ahad, 15 Januari 2012, ϟ 1 shout(s)

blue, camera, cute, fashion, photo

Assalamualaikum semua..
hehe..
dapat jugak saya update..
Huwmm..
mesti korang tertanya2 ke mana kah aku selama aku x online ni..
aku x gi mana2 pon..
just busy je..
maklumlah aku kan dah naik form 5...
tekejar sna.. tekeja sini..
tusyen lagi..
ish2..
belum lagi masuk kelas tambahan lagi..
aku rasa mecti penat gila..
kan nak SPM..
so mecti la kena study..
Buat homework lagi kan2..
Huwmm..
Pagi tadi aku pergi meniaga..
perhhhh-.-
penat gila kot..
bukan apa.. aku x puas ati kot..
coz aku x dapat dah nak bagun pagi..
uwaaaaaaaa!!
Sedih aku..
padahal tahun depan boleh tdow smpai ke malam pon boleh..
mak aku ckap tahun depan kau x yah nak bagun2 dah..
tidow selagi boleh..-.-''
hahaha
Ok la tu jela aku nak cite..
bye2..
i miss you all..
muahh..muahhh

new past
Dashboard | +Follow