My Diary Vempire//


2012 Sudah Berakhir!!
Ahad, 30 Disember 2012, ϟ 0 shout(s)

realitynoyume:

Bringing in 2013 with a BANG~~~


Salam Semua nye..
Arini sudah masuk 31/12/2012. Dan kita akan menyambut tahun Baru..Perhhh!! Sekejap je kan dah nak masuk 2013.. huwmm!!
Banyak kenagan yg tidak pernah aku lupakan.. Terutama nye sekolah la kan kan kan..
Banyak kenagan yg sgt bermakne bagi diriku ni..Aicehhhh..heheh
Ada gembira,sedih,suka dan duka yg aku lalui..
Memang x dapat di pisahkan lagi..
Ouhhh..Lupa plk yg ari rabu ni sekolah bakal dibuka..
Selamat Bersekolah ye adik-adik * Perli.. hehehe
Huwmm.. Dan aku akn tempuhi dunia luar yg sgt menakutkan..Harap2 aku dpt tempuhinya lah kan2..
Amin :)


Umur aku semakin meningkat.. Esok umur aku akan masuk 18 tahun..Ya allah sekejapnye aku dah besar..
Tapi badan aku still kecik lagi..Hohoho
Kalau aku ckp kat orng mcti aku x percaye umur aku 18 tahun..hehehe
Biasa la tu kan..hehehe

Selamat Tahun Baru ye semua..



new past
Dashboard | +Follow