My Diary Vempire//


Salam semua :)
Ahad, 23 Disember 2012, ϟ 0 shout(s)

*Bigbang
Salam semua..
Arini dah 24/12/2012 dan tak lama lagi kita akan smbut tahun baru iaitu 2013..
Rasa sekejap je rasa nye 2012 akan tinggal kan kita.. huhu..
dan rasa sekejap je aku akn berumur 18 tahun.. Sekejap je rasa nye..-.-''
Dan Sekolah akan bermula tak lama lagi..Selamat sekolah ye adik2..huhu..
Baju sekolah,kasut sekolah dan buku sekolah dah beli ke belum..Huwmm.. msti ada yg tak sabar2 nak ke skolah dan ada juga yg malas nak gi sekolah terutamanye bagun pagi kan2..sama la mcm aku dlu rasa berat gila nak bgun pagi.. pastu nak kena dgr tuan pegetua nak berucap..Mcti lama gila dia nak berucap sbb dia dah hmpir 2 bulan tidak berucap kata kan..hahaha :D
Aku dah mula rindukan sekolah,rindu ckgu2 aku..Rindunye!! Dan paling takut sekali ialah Keputusan SPM aku..agak2 dapat berapa ye.. Hope sgt lulus.. Amin!! :)
Dan Lagi satu nak ckp aku tak buat apa2 dlm masa sebulan ni.. Aku hanya makan,tidow,online dan tgk tv.. Tu lah kje aku sebulan ni..Kehkehkeh.. 
Kalau ada cite best aku akan bukak mata smpai pkul 1 higga pkul 3 pagi..
Pastu membuta smpai pkul 11 pagi mcm tu..huhuhu.. Biasa la tu kan orang dah abis sekolah..kahkahkah..
Huwmmm.. aku tak tau nak ckp apa dah.. Huhuhu
Nanti smbg balik ye..Bye2 Salam :)


new past
Dashboard | +Follow