My Diary Vempire//


Tak salah Kan??
Ahad, 31 Mac 2013, ϟ 0 shout(s)


2c36bf38a8bf7920d6856406239f2906_large


Assalamualaikum!!
Dah lama aku tak update blog.. Huhu..
Mesti ada orang rindu kan aku kan2?? Ada ke?? Huhu..
Huwmm.. Korang nmpk tak apa aku tulis kat entry?? Nampk kan?? Kan?? Kan??Hahahaha..
Saje je usik korang.. Ada ke korang tu?? o.0
Hello!!
Huwmm.. Aku nak cerita sikit pasal ni..
Erm beberapa ari yang lepas. Time tu petang macam tu lah kan aku ngah tukar2 cover fb gmbr 'GD'.
Korang tahu kan GD tu siapa??
Siapa lagi bf aku lah.. Hahaha xD
kembali kepada cerita. Aku saje je tukar2 gmbar fb and then ada 'Hamba Allahh'  tegur aku.
Dia ckp apa enth aku tak ingat..
tapi makan dalam jugalah smpai kan aku menagis.
Mesti kan korang fikir apasalah aku nak menagis?? Mcm budak kecik kan??.
Huwmm.. Iyelah.. Kalau korang dkt tempat aku masa tu pun mesti korang kecik hati, sedih dan blablabla.. 
Sebab adaorng tengur korang kat tempat umum. Kat tempat 'coment' tu.
Kalau nak tegur sekali pun agak2 lah.Pergi lah kat tempat 'chat' tu ke Mcm orang ni tak ada hati dan perasaan je..
Aku tahu dia tegur aku. Tapi berpada-pada lah pun..
Nasib baik lah emak,kak dan abng tak perasan. kalau tak, tak tahu nak ckp apa lah kan.. Huwmmm..
Sekarang ni perasaan aku bercampur-campur. Maksudnye pikir mcm2.

Aku letak pun gmbr 'GD' dgn bigbang je.. Tu pun salah ke?? Aku tahu dia selalu colour kan rambut dia, pakai subang smpai bnyak2 dan blablabla..Tak elok nak tnjuk pada budak2 kecik.
Tapi dia comel apa?? Bagi aku lah.. :P
Padahal letak gambar je pun.. Lain lah aku letak gmbr orng gah bercium ke kan??
Black Metal?? Tu tak pelah jugak..
Atau pun aku duk 'Sembah' dia tu lain lah cerita. 
Aku tgk orang lain letak gmbr 'GD' elok je.
tak ada pun orng nak sibuk2 kecuali haters.
Dah nama pun remaja kan. Biasa lah tu. Kan sekarang zaman kegilaan korea. 

Huwmm. Aku sedih lah.. Selalu je orang ambik tahu pasal aku. Lagi2 yang aku suka. Dlu orang sibuk ejek2 aku pasal 'Justin Bieber' diorang kata gay lah apa lah.. Tension je ouh..
Sekrang ni pasal 'GD' pulak. Lantak lah!! Malas nak layan.. Jgn nak sebuk pasal orng boleh tak?? 
Jaga lah tepi kain sendiri ye!! Please lah!! Aku mohon sgt2..
Aku pantang bila orng sebuk pasal aku!! Aku pun malas nak ambik tahu tentang orang.
Aishh!! Sabar jelah..

Dan nak aku nak bagi tahu yang ' Suka ati lah orang nak minat apa pun, Orang punya suka' Lain lah aku minat Black Metal ke yang dah mcm orng kena rasuk tu.. Tu pun salah ke?? Salah ke??? -.- Aishhhhh!!!

new past
Dashboard | +Follow