My Diary Vempire//


Sem 2 Coming Soon...
Selasa, 31 Disember 2013, ϟ 2 shout(s)


Assalamualaikum..Apa khabar semua??? Ada sihat?? Ke ada yg kurang sihat?? Kalau ada tu bawak2 la pergi jumpa doktor ye.. hehe.Aku?? Alhamdulilah sihat macam biasa.. Cuma kebelakangan ni kuat sangat aku makan.. Huhh!! Abis muka aku jadi bulat.. Maybe macam Donat gitu.. Bulat je.. Hahahaha.. Tapi aku slalu tertanya-tanya. Pasai apa orang nak sakat aku mesti dia nak cubit pipi aku -__-'' Aku pun tak berapa nak pasti lah plk. Nak kata pipi aku tembam tak jugak, nak kata kurus sgt pun tak jugak.. Huwmmmm.. Pelik betul lah...huhu.. Okey back to topik yang kat atas tu.. Hehehe.. Aku pun tak pasti pasai apa aku buat tajuk gitu.. Tpi yang pasti lagi berapa minggu jaaa lagi aku akan melangkah ke sem 2 atau pun macam nak masuk form 2 gitu lah *TakBerapaNakYakin* Hahahaha.. Seriously, Aku memang tak sabar gila nak balik ipoh.. Sbb first aku tak sabar nak jumpa kawan2 dan dorm aku. Second of coz lah x sabar nak jumpa 'Crush' yg paling aku sayang +Handsome +Comel + Gedik + Manja + Every Thing *GataiKemainLagi* Hahahaha.. Third pulak ialah kawan2 kelas aku yg sporting + gila2 tahap gaban yg jarang aku jumpa di muka bumi ni *NmpkSgtMenipuNye* Hahahaha xD . Forth plk aku tak sabar nak jumpa Warden a.k.a Ibu lah sgt.. Hahaha.. Aku rindu sbb pagi2 buta suka memekak buat penguman pasai benda yang tak masuk akal.. Sekali dia cakap kat speaker tu perhhhhhhh!! hanya aku dengan budak2 yang duduk kat hostel tu je yg tahu bertapa sakit telinga ni.. Boleh menanah siutttt.. Hahahaha *SorryYe:P* Fifth pulak aku rindu kat sape lagi ye.. Huwmmmmm Biar aku pikir jap.. Haaaaa!! Baru aku ingat mesti lah kat pakcik pakguard kat bwh tu.. Yg suka sangat bzy body pasal hal orang.. Hahahaha.. Jahat betul aku ni.. Padahal saja je nak bagi panjang. Muahahaha..          
                           




Okey masa untuk serious sekarang.. Aku tak sabar nak belajar benda yg baru. Lagi2 dah masuk sem baru kan. So benda yang kita akan belajar nanti pun baru lah.. huhu..Harap2 lah semuanye berjalan dengan lacar.. Aminnnn.. Itu yang semua orang nak kan?? Termasuk lah aku ni.. Iyelah kita kan hamba yang lemah yang selalu buat masalah.. Dan satu lagi aku berharap sem 2 ni aku dapat pointer lebih tinggi. Itu yang aku harap sngt2. Aku tak mau dah nak mengharap kan duit emak dan ayah aku. Aku kadang2 sedih jgk kat ayah aku. Kena tanggung aku semua.. Sedih sangat2 :'( So aku berjanji dari sekarang yang aku boleh berjaya dalam idup. Takkan orang lain boleh buat aku tak boleh buat kan.. Insya'Allah Harap2 lah jgn agan2 taik ayam sudah lah yer Fatin Natasha.. Dan lagi satu aku harap sngt2 boleh pnjam MARA nanti bila pointer aku naik..Boleh lah aku bayr balik dkt ayah aku.I Hope So!!Okey,Sampai sini jelah aku pnya celoteh ni. Hahaha.. Terpanjang gitu.. Insya'Allah kalau ada masa aku akan update lagi.. Gonna Miss u!! Byeeee!! Muahhh :*

I Miss U *IMSZ*





new past
Dashboard | +Follow