My Diary Vempire//


I'm Back!! :D
Jumaat, 31 Januari 2014, ϟ 1 shout(s)

Assalamualaikum :)
Long time no see yeee... Hehehe
Korang sihat?? Kalau sihat Alhadulilah lah kannn :) Aku?? Of coz lah sihat sentiasa hehe.. Semoga hidup korang sentiasa dalam keadaan bahagia sentiasa. Aminnn!! ^^
Okey. Firstly, aku nak cakap yang aku smlm baru sampai KL (Y) : D . Aku naik bas pkul 8.06 minit mcm tu..  Sbelum aku nak pergi ke stesen bas tu.. Ya Allah hanya tuhan je tahu bertapa berat nye ujian yang aku lalui ni :( . Time tu boleh pulak teksi buat hal.. Line asyik bzy je.. So aku pun buat keputusan call si 'dia' tu.. Kalau boleh nak mintak tolong dia. Tpi harapan menjadi layu bila dia kata yng kereta kwn dia dah full. Aku rasa macam nak menagis je time tu.. Smpai kan si'dia' tu risau gila kat aku.. Aku mintak maaf sgt2 klau buat kau risau. Huwmmm :( Tpi syukur alhamdulilah ada orng sudi tolong hantar kan aku kat stesen bas tu.. Aku berterima kasih2 sgt..  Hanya tuhan je yang mampu balas jasa beliau.. Time nk pkul 7.45 mcm tu ayah,mak,kak, dn si dia risau sgt2 sbb bas tak datang2 dari tdi.. Smpai mereka marah kat bas tu. hahaha.. Sian bas tu..  So alhamdulilah aku selamat tiba di rumah tepat pkul 12 mcm tu..
 Tpi sblm tu aku nk cerita tentang kehidupan aku selama sebulan untuk sem 2 di ipoh sana. Ya Allah macam2 dugaan yng perlu aku tempuhi. Tapi aku kuat kan semgat demi keluarga dan dia :') Hehe.. Keluarga sentiasa berada di belakang aku  agar terus idup . Dan tak lupa juga si dia yng byk beri semangat kepada ku untk terus belajar... Kalau bukan kerana dia.Maybe aku dah tak ada semngt untuk terus belajar. Terima ksih sgt - sgt kerana hadir dlm idup aku *Tetiba jiwang pulak* :') Aku syng kau sgt2 . Aku harap kau sentiasa di sebelah aku walau pape jadi pun..

Okey buang cerita sedih.. dan masuk cerita gembira pulak. Esok dan masuk bulan 2. Dan lagi 5 bulan lebih untuk sem 2 ni.. Aku bnyk bnda baru. Terutama nye aku blnja pakai IMAC.. hehehe.. Syokk gila pastu first time pakai kan. Mula jakun thap gaban. hahahaha xD Kalau boleh inysa'allah aku akn skor untuk semua sbjek kalau boleh nak dekan sekali. Aminn.. Klau boleh jagan angan2 taik ayam bak kata orng tua2.. I hope so dream come true Insya'allah :)

So smpai sini jelah aku update blog.. Lain masa kita jumpa lagi.. Byeee and Assalamualaikum :)


Sayang kau sgt2 Capital 'I'

new past
Dashboard | +Follow