My Diary Vempire//


No more Hope!! :')
Selasa, 11 Mac 2014, ϟ 0 shout(s)






Assalamualaikum and hai ^^
Semua sihat?? Kalau sihat tu alhamdulillah. Kalau yang tak sihat tu pergi lh klinik ye.. Jangan biar kan mcm tu saje. Hehehe. Korang nampak tajuk aku arini?? Yes!! Pandai pun kann... hehe... No more Hope tu ada kena mengena dgn spe ye.. Biar aku sorang jelah tahu.. Kalau korang pandai teka aku bagi gula2. muahaha... Okey back to story.. Macam mana aku nak cerita dari awal eh?? Huwmmm... Maybe aku dengan kau dah tak ada jodoh.. Maybe aku bukan yang terbaik untuk kau dan kau bukan yang terbaik untuk aku. And aku tak tahu apa sebab kau tinggal kan aku macam tu sahaja. Aku dah tak boleh nak pikir sama ada tinggal kan aku bnda yang baik atau pun sebalikye.. Hanyan Allah jelah yang tahu.. Mulai saat ni aku redha ya allah. Maybe dia bukan yang terbaik untuk aku. Tapi dalam hati ni hnya tuhan saja yang tahu bertapa sayang nye aku kat kau.. Aku tak boleh lupa bila kau slalu bagi smngt kat aku dan selalu cerita masalah kat aku.Dan slalu buat aku tersengih sorang2 bila kau whatsapp dgn on call dgn aku.. Mana kau yang dlu?? Aku rindu kau yang dlu.. Yang slalu ambik berat semua tu. Huwmmm.. Mula lah aku nak menagis sbb bnda bodoh ni.. Maybe kau dah ada pengganti. Kita mana nak tahu kan. Tapi jgn lah diam macam tu saje. Aku tak nak nnti kita bermasam muka bila di kolej nanti.. Aku tak nak semua tu berlaku.. Ya allah kau kuatkan lah hati hamba mu ni.. Kalau kau still sayang aku kau rendah kan ego kau tu untuk bagi tahu hal yang sebenar.. Susah aku nak lupakan kau.. Setiap bnda yang aku buat mesti ada kaitan dengan kau. :"( Lagi lagi kalau dekat ipoh sana.. Bertmbah sedih lah nnti bila aku balik sana nanti. Huwmm :'( 
Okey sampai sini saje jelah aku nak cerita. Aku malas nak panjang2 kan cerita... Nanti bertambah sedih aku nnti. Huwmm.. Kalau ada jodoh 10 tahun ilang macam mana sekali pun..Kalau ada jodoh ada lah.. Huwmm :')


                                                Aku sayang kau sangat2 #CapitalI


new past
Dashboard | +Follow