My Diary Vempire//


Cuti Semester sudah Abis bro!!
Selasa, 24 Jun 2014, ϟ 0 shout(s)


Assalamualaikum semua..
Yo Wassup!! Hahahaha...
Tetiba jadi Rapper pulak kan.Hehehe.
Okey..Aku nak cakap yang lusa(Rabu) aku nak balik ipoh dah..
Haihhh..Nape lah cepat sangat abis nye??
Memang tak lah orng lain semua cuti sem sampai 3 bulan.. Aku 2 minggu lebih Sodihh!! -.-
Huwmm.. Besyukur jelah fatin oiii!!
Huwmmm..
Pasal result pulak aku nak cerita skrng ni..
Alhmdulillah bersyukur sangat2.Tak sangka betullah kan aku boleh dpt mcm tu..Huhu.. 
Aku boleh nampak penah lelah aku tak tdor semua..Huhu..
walaupun byk kuar tgk wyg semua.Hihi.
Alhmduililah sgt2..:")
Mak dan ayah mula2 tak percaya. Lepas aku ckp aku serious! Yeahh!! Akhirnye..Hehehe..
Insya'allah lepas ni boleh apply mara..Hehehe..
Aku harap sem 3 boleh naik lagi pointer.Insya'allah.
Hehehe
Btw aku ada jumpa someone lagi better..
Walaupun tak handsome,Takpa!
Janji hati dia ikhlas dgn aku. Insya'allah :')
Okey lah tu je aku nak cakap.Okey. Bye..
Assalamualaikum :)


new past
Dashboard | +Follow